Pages

Friday, August 3, 2012

Promosi Bulan Ogos 2012 - Nutriferon


Yeayy! PROMO bulan Ogos >> NUTRIFERON!!


*Sumber gambar : Facebook Shaklee Malaysia
Mari, saya kongsikan sedikit info dan sejarah tentang Nutriferon ni ya..

Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima
Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima. 

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan

Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.  

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.  Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

Nampak tak? hanya secara EKSKLUSIF melalui SHAKLEE okay..! :).. dan lagi info tambahan mengenai Nutriferon ni.. :-

Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi. 

Nutriferon adalah satu Formula Eksklusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. (sekali lagi! memang EKSKLUSIF..) Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee! Nutriferon merupakan satu produk berpaten, campuran ekstrak tumbuhan bagi pengukuhan imun yg terbukti secara klinikal. Bila diambil secara harian dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun*. Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat.

Apa itu interferon? Basically ianya adalah sejenis hormon yang berfungsi sebagai perisai penting dalam sistem pertahanan badan terhadap virus-virus. Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidsophobia (penyakit anjing gila), herpes dan HIV. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit. 

Sekian,..tunggu apa lagi?.. peluang untuk dapatkan harga EKSKLUSIF hanya untuk bulan OGOS ni sahaja ya!!.. :))

Hubungi saya jika anda berminat untuk mendapatkan NUTRIFERON!

Iszuraini Ismail [Ninie] : Shaklee Independent Distributor [858780]
017-6772416
|iszuraini@hotmail.com

No comments:

Post a Comment