Pages

Thursday, July 4, 2013

Anak3 sihat mama pun senang hati

Alhamdulillah kupanjatkan kesyukuran ke hadrat illahi. Dengan izin Nya jua anak3 kami dikurniakan kesihatan yg baik dan membesar dgn normal seusia kanak2 normal yang lain.

Hannan yang tahun ni umurnya bakal genap 4tahun menjelang 20nov, manakala Haddad yang bakal ke umur 3tahun 12dec penghujung tahun ini.. Alhamdulillah.

Kedua2 si princess dan hero si abang ni saya dah biasakan mereka dgn supplements seawal usia mereka 2tahun.  Yes! Semestinya shaklee kan..hehe! Apa yang nak digusarkan? Shaklee yg natural-selamat-dan berkesan!

NATURAL- tiada pewarna. bukan sintetik. bukan juga organik. Yes. Natural. Asli. Tulen.

SELAMAT- shaklee berhabis billion juta RM bg menghasilkan dan memastikan supplements yg benar2 berkualiti melalui ujian RnD yg telah dilaburkan sebelum sesuatu produk itu diluluskan dan diambil oleh org ramai. Dijamin selamat dan semestinya halal.

BERKESAN - selama lebih 50 tahun di pasaran dan semenjak awal dulu diperkenalkan sudah byk testimoni2 yg dihasilkan dan memberi manfaat kesihatan kpd berbillion2 manusia di muka bumi Allah ini. Dan semestinya nyata berkesan sy dan juga keluarga saya.

Alhamdulillah. . Berminat utk mencuba? Hubungi saya di talian 0176772416.  In sha Allah segala kebaikan harus dikongsi bersama..

No comments:

Post a Comment