Pages

Saturday, January 18, 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE di kawasan anda

Assalamualaikum dan salam ceria kenalan semua.

 
 

Ya, benar! SAYA ISZURAINI ISMAIL ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di SELURUH MALAYSIA dgn penghantaran terus ke kawasan2 anda melalui Pos Laju atau GDEX. Tetapi jika anda ingin COD (Cash On Delivery), anda boleh pick-up sendiri dari saya atau anak2 buah saya mengikut kawasan berdekatan mereka seperti berikut:-

 
CHANGLUN - JITRA , KEDAH


  • Pn. ROSNANI NAYAN
  • FB : Nani Wan
  • Hp : 019-5904415


KUALA PERLIS, PERLIS
 
  • Pn. ASYURA ALI
  • FB : Syura Ali
  • Hp : 017-4823985

LEMBAH KLANG , KUALA LUMPUR & SELANGOR






  • Pn. FARHANA SAKIRON (SENTUL - LPP, KL)
  • Hp : 013-3657724


  • Pn. MONA ERLISA (TMN MELATI - SETIAWANGSA - MINDEF, KL)
  • Hp : 012-2711562

    • Pn. NOR SHALIZA (SETIAWANGSA - MINDEF, KL)
    • Hp : 011-23565730



  • Pn. RUBIAH MAMAT (PUCHONG - KINRARA - AEON)
  • Hp : 017-9350315 / 014-5349460



  • Pn. NURSHUHADA SAPUAN (HOSPITAL AMPANG - SEMENYIH)
  • Hp : 019-6658865

KENINGAU , KOTA KINABALU
 


 
MIRI, SARAWAK




SAMARAHAN - KUCHING, SARAWAK




JOHOR, JOHOR BAHRU




 

(Insha ALLAH list akan bertambah dalam jangkamasa terdekat. Jika anda mahu nama anda tersenarai dalam list di atas, boleh emelkan kepada saya iszuraini@hotmail.com, atau untuk kadar segera maklumbalas boleh juga dihubungi melalui sms/text/whatsapp di : 0176772416 agar dapat saya terangkan bagaimana SHAKLEE membantu mengubah hidup saya)

Di sini diantara senarai supplement yang disediakan bagi tujuan :-
  • Set Kesihatan Optimum
  • Set Ibu Menyusu
  • Set Ibu Berpantang
  • Set Ibu Mengandung
  • Set Untuk Kecantikan Kulit
  • Set Bagi Masalah Berat Badan
  • Set Kesuburan
  • Set Untuk Anak Pintar dan Kurang Selera Makan
  • Set Suami Isteri
Dan banyak lagi sesuai untuk sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan optimum seperti dikalangan warga emas, untuk pelajar, dan sebagainya.

Hakikatnya tidak penting di mana saya berada. Paling penting anda mendapat pesanan anda dengan selamat dan terjamin. Bagi yang membuat pesanan dari saya, akan saya berikan panduan dan konsultasi secara percuma secara berterusan selagi anda membuat belian dengan saya. Saya percaya kita membeli dari orang yang kita beri kepercayaan dan bukan atas dasar kasihan semata-mata.
 
Sekiranya berminat untuk mencuba boleh membuat belian dari saya atau mana-mana SID pilihan hati anda sepertimana yang tersenarai di atas. Sekian, Terima kasih. :)



No comments:

Post a Comment